Zäta75: Tycker ändå att Gradin är en proffsig sportchef med fötterna på jorden, han ger ett seriöst intryck. Helt övertygad om att han är modos största tillgång, sen blir det intressant att se hur han kan trolla under säsongens gång. Han kan ju ringa kapanen där och få lite tips om hur man får ut mest cash av spelarförsäljningar till HV71 lagom till att dom krisar i mitten av november 😅
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer