1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614983 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2561278

Sv: Apropå nånting...
Haha hur många PP och 5 mot 3 behövde Modo för att ens klå Löven med 1 mål? Nu klarar man sig såklart undan en solklar utvisning som är direkt avgörande för att man reducerar.

Jaja, det är försäsong. Klart lillebror ska få vara med och leka.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
{9908}: Ja domarna har uppenbarligen också försäsong. Men man kan ju känna trygghet i att vi är flera klasser tyngre än Modo, om man skalar av allt vad försäsong heter och frånvaro av spelare i båda lagen så ser man att det är klasskillnad. Offensivt har vi väl betydligt mer att önska men defensivt tycker jag det känns tryggt att vi ligger rätt i banan hela tiden, ger Modo nästan ingenting. Tycker inte det varit en farlig målchans i egen zon på hela andra perioden förutom målet då där dom får en spelare helt ren tack vare domarens inkompetens. Sen är det inte Modo vi ska vara bättre än, det är lag längre upp i hierarkin, men det är ändå en liten seger att vara bättre i ett derby.

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer