Sputnik: hahaha någon Berg tog och försökte dra nå rapp på Mieho. Han vände sig om och spände ögonen i han bra länge. Han såg livrädd ut när han försökte ta sig iväg
Firma Hartman-Lundin-mieho total under isen. Tycker den andra perioden var katastrofal, å andra sidan gör ju Modo årets match medans Timrå inte alls är där än så länge och ändå leder vi. Bådar otroligt gott att leda trots att nästan ingenting funkar. 4e kedjan tillsammans med JJ godkända än så länge
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer