+ 2
Inlägg: 2562245
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Haha är väl ändå härligt när HA:s twitteransvarige tar chansen och bränner modo.
+ 20
Man behöver ju inte engagera sig i de frågor man inte tycker är relevanta för sig själv antar jag.
Jag har def. inte dissat Walli f.ö. har alltid hyllat honom, men fick en känsla av att han valde bort Timrå för att få"ny omgivning". Men jag kan ju ha fel såklart