1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614699 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2562245

Sv: Apropå nånting...
John Cena: Är vi inte i ett diskussionsforum? Klart att olika frågor avhandlas, speciellt när vi inte är i seriespel.
Man behöver ju inte engagera sig i de frågor man inte tycker är relevanta för sig själv antar jag.
Jag har def. inte dissat Walli f.ö. har alltid hyllat honom, men fick en känsla av att han valde bort Timrå för att få"ny omgivning". Men jag kan ju ha fel såklart

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Haha är väl ändå härligt när HA:s twitteransvarige tar chansen och bränner modo.

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.