1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614699 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2562325

Sv: Apropå nånting...
Costanza: Ser snarare ut som att Karlin börjat inse vad han gett sig in på nu igen, kanske lite flashbacks från Moratiden? Ska leda SHLs sämsta lag och kommer se ut som en dålig tränare... igen.... Men han kanske kan säga att modo faktiskt vunnit guld för 20 år sen samt 50 år sedan så tycker folk han är hur bra som helst?

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Spanskaryttarn: MoDo har vunnit fler guld efter 2007. Ni sladdar ju med era bilar när TIK tar ett juniorbrons.

Sv: Apropå nånting...
Spanskaryttarn: Undrar om vi får höra ramsan "Karlin Karlin jävla svin...Karlin Karlin jävla svin" något i vinter? :) Den har man ju hört tidigare sjungas för Jämtin bl.a...

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.