1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614703 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2562771

Sv: Apropå nånting...
Sputnik: Satt och ögla den artikeln med för en halvtimme sedan 😅 Men detta kommer jag ha otroligt svårt att få ihop. Snubben lär ju kunna lobba 10 miljoner i AHL, om han ens hamnar där..
Uppladdat:

500x0-img5959.png


Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
{9908}: Haha. Ja nej jag tror väl föga på detta med också. Men nyfiken blir man ju när de håller på med massa kryptiska grejer sådär. Känns ju knappast som ett sammaträffande att man avslutar en video sådär annars? Iofs så har ju Timrås media lämnat en del att önska förr.😅

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.