{9908}: Du har helt rätt, jag som kollade på fel matcher haha.. Wedda och Hanzl(spelade bara hemma) var inte med i början! Wedda var tillbaka i 2a hemmamatchen via hade mot HV!
{8179}: Då funkar minnet litegrann i alla fall 😅 Hartmann måste varit senare han blev skadad. Men visst var det rätt tidigt på säsongen med? För mig han var borta 4-5 matcher och det framkom senare att han förmodligen kommit tillbaka för tidigt och spelat skadad.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer