Tikarn97: slutade med iptv pga att det är olagligt. Kanske inte jättestor risk att torska, men gör man det kan man räkna med viten i miljonbelopp. Man bör (måste) ha en vpn koppling och en sådan segar ju ner nätet nåt jävulskt. Dessutom frös bilden lite nu och då. Det problemet har jag aldrig haft via cmore. Ja det är snordyrt, men man kan kolla på tv utan störningar samt slippa ha andan i halsgropen hela tiden.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer