Sputnik: "Kommer vi på 13:e plats kommande säsong så kommer jag och Kulltorp ställa oss på hemmastå i i Hägglunds arena, med Modotröjor i Modos hemmaklack en match säsongen 24/25. Kan till och med sträcka mig med att sätta en Modoflagga i bilen ett helt år. Du kan inte mena allvar!🤣
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Kan till och med sträcka mig med att sätta en Modoflagga i bilen ett helt år.
Du kan inte mena allvar!🤣