1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614979 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2563719

Sv: Apropå nånting...
Chrille:
Jo visst har dom, men de har värvat toppspelare till SHL, vi har endast mediokra spelare som skulle plarsa i HA, det måste du inse, annars blir det en tung säsong.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
solbacken: Nämn alla mediokra spelare du tänker på?
Rindell som experterna tippa kan producera kring 30 poäng, Eronen som är landslagsback, Lyytinen som lovordades som en av seriens bästa backar när säsongen summerades, Erixon som är en riktig backklippa och väl fick en 4:a i betyg nån av SHL bilagorna och Strömberg, etc etc.

Jag kan hålla med om att den är i det tunnaste laget om nån av de bärande går sönder och kanske inte guldmaterial. Den är absolut topp 8 mässig i allafall.

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer