1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615010 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2563760

Sv: Apropå nånting...
solbacken: Året ni gick upp och vi blev tolva var skillnaden i tabellen större, men ändå blev det två segrar var... Har du följt hockey mer än ett par dagar?

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
{5647}:
Skillnaden att Malmö och Brynäs var SHL lag medan Modo är ett HA lag och kommer så att förbli.

Sv: Apropå nånting...
{5647}: Min poäng är att hockey är en av de mest orättvisa sporterna där det bästa laget inte alls har samma fördel som i basket, amerikansk fotboll, fotboll eller baseboll. Därmed inte sagt att ni inte har ett bättre lag, bara att tillfälligheter och tur spelar mycket mer in än i nästan alla andra sporter .

Det året vann vi alla matcher mot det Löven som mötte er i finalen. Vilket var helt bisarrt

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer