{5647}: Håller med dig om att i sporten ishockey spelar tur/otur en större roll än i många andra sporter. Det kan vara studsar etc som kan ställa till det. Har dock inte läst någon undersökning/avhandling om detta utan går på känsla och till viss del logik.
Dock hoppas jag att de som håller på Modo inte gnäller på otur hela tiden om ni förlorar en match eller åker ut direkt till HA. För det är långtifrån bara tur/otur det hänger på i sporten ishockey.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Dock hoppas jag att de som håller på Modo inte gnäller på otur hela tiden om ni förlorar en match eller åker ut direkt till HA. För det är långtifrån bara tur/otur det hänger på i sporten ishockey.