1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615020 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2563831

Sv: Apropå nånting...
{5647}: Håller med dig om att i sporten ishockey spelar tur/otur en större roll än i många andra sporter. Det kan vara studsar etc som kan ställa till det. Har dock inte läst någon undersökning/avhandling om detta utan går på känsla och till viss del logik.

Dock hoppas jag att de som håller på Modo inte gnäller på otur hela tiden om ni förlorar en match eller åker ut direkt till HA. För det är långtifrån bara tur/otur det hänger på i sporten ishockey.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Zäta75: JFK gnäller på det som går att gnälla på om Modo förlorar. Och som han kommer att gnälla i år!!!

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...