1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615020 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2563832

Sv: Apropå nånting...
Erol Ateceae: den är inte fullt så irrelevant för vad?

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
{297}:

"den är inte fullt så irrelevant för vad?"

Om en vill bemöta vad JFK skriver i god tro, vilket få pallar att bry sig om eftersom det inte bemöts på samma vis tillbaka ändå. Så skulle en kunna se på inlägget som följer.

A - jag tror Timrå vinner samtliga fyra matcher mot MoDo för de är totalt klappkassa.

JFK - Visst, MoDo är totalt genomusla men! Tänk på att ishockey är en sport där det genomusla laget förvånansvärt ofta vinner ändå. Se statistiken jag lämnar här utan källa och menar på att en liga täcker hela sporten.

JFK - Alltså är det dumt att tro att MoDo kommer förlora samtliga derbyn.

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...