{5647}: Älskar när vi får nygamla byfånar i vår gästbok. Välkommen in i värmen JFK. Hur känns det att vara i storebrors finrum och kasta fånigheter? Hade du ingen ångest efter gårdagen och en känsla av att ta en paus från hockeyforum ett tag? Rykten säger också att Huge är din stora idol, stämmer det?
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Hur känns det att vara i storebrors finrum och kasta fånigheter?
Hade du ingen ångest efter gårdagen och en känsla av att ta en paus från hockeyforum ett tag?
Rykten säger också att Huge är din stora idol, stämmer det?