{9908}: Sen kan man tagga ner lite. Premiären har inte varit än och folk är ju som sagt historiskt sega på att beställa biljetter i god tid innan. Förutom mot Modo där man vet att man måste vara ute i god tid.
Vi får göra en bedömning efter matchen mot Frölunda. Tyvärr är det ju inte så att de som klagar kommer krypa till korset heller. Saknas det 300 från fullsatt så var det väl dessutom fortfarande vara den dåliga marknadsföringen..
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer
Vi får göra en bedömning efter matchen mot Frölunda. Tyvärr är det ju inte så att de som klagar kommer krypa till korset heller. Saknas det 300 från fullsatt så var det väl dessutom fortfarande vara den dåliga marknadsföringen..