mikenomad: Ja det kändes betryggande att det sålts från 3800 till 4400 på 1 dygn. 600 biljetter alltså och det lär knappast säljas mindre de 2 kommande dagarna innan nedsläpp så blir nog runt 5500 ändå skulle jag gissa på vilket ändå är bra även om man alltid vill ha fullsatt.
Premiären ifjol är väl en av få premiärer som vi faktiskt haft fullsatt på.
Jag är grymt taggad inför torsdag iaf. Dessa dagar är bara en lång transportsträcka känns det som.
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer
Premiären ifjol är väl en av få premiärer som vi faktiskt haft fullsatt på.
Jag är grymt taggad inför torsdag iaf. Dessa dagar är bara en lång transportsträcka känns det som.