Sputnik: Han har skrivit samma om fler spelare som inte är egentligen är Växjöprodukter. Han skriver ju tom ironiskt i sin profil "Jag har full koll på alla Växjös egna produkter". Han är en pajas, varken mer eller mindre
Greven: Han erkände senare i ett svar att han drev med oss, så det stämmer att han inte var direkt seriös. Trollning i sin ädlaste form, just för att få sådana här reaktioner.
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer