1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614875 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2564840

Sv: Apropå nånting...
tjobba: Visst, en fullsatt premiär är ju drömmen. Men nog kan vi drygt 5000 pers. som nu är där imorgon vråla utav bara h-vete och skapa en härlig stämning och ett sjukt tryck ändå?

Jag har bilden kvar på näthinnan, hur publiken bar fram laget till seger i match 6 möt Örebro i kvartsfinalen. Det var nån slags gemensam jävla euforisk kraft som jag sällan upplevt.

Nej, nu är det inte do or die imorgon, jag vet, och det är kanske mycket begärt att alla ska vara lika taggade nu som då, men nog faen ska vi visa vilka som bestämmer?

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Rip Kirby: Såklart vi kan. Jag minns Luleå hemma, när restriktionerna släpptes, och publiken fick komma tillbaka. Då var vi blygsamma 4400 men trycket var magiskt. 5000 + är garanti för bra tryck i vår arena, tycker mest bara att laget förtjänar fullsatt redan från start. Den här säsongen kan bli hur rolig som helst!

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer