{10299}: Haha nej nej nej. 1 period spelad av hela säsongen. Man får vara ödmjuk inför framtiden. Men visst ser det bra ut! 3 mål kan rinna iväg rätt snabbt med.
Det jag älskar mest med denna period är att vi ÄNTLIGEN ser ut att ha ett hemmaspel som kommer kunna locka soffpotatisarna till arenan framöver!
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...