Tom Topp: Precis det svar vi behövde egentligen! Skall man vara ett framgångsrikt lag så måste man ha flera fungerande formationer! När förstakedjan har en tyngre kväll så kan andra kliva fram. Sen skall Wedda in på det här. Jo man tackar!!
Sputnik: Men Frölunda var bra! Det gick fort när dom anföll! Hade inte Pääjärvi gjort mål i boxplay, och dom hade fått ledningen istället, då vette fan hur det hade gått!
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Skall man vara ett framgångsrikt lag så måste man ha flera fungerande formationer!
När förstakedjan har en tyngre kväll så kan andra kliva fram.
Sen skall Wedda in på det här. Jo man tackar!!