Rulltårtan : Intressant kuriosa dock. De senaste 20 säsongerna så har det blivande guldlaget aldrig förlorat sin premiär. Förutom EN gång. Det var Modo säsongen 06/07 som förlorade sin premiär mot just Timrå.. Vi har alltså historiskt sett rätt bra slagläge på guld. 🥸
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Det var Modo säsongen 06/07 som förlorade sin premiär mot just Timrå..
Vi har alltså historiskt sett rätt bra slagläge på guld. 🥸