Perreman: Fortsätter Hanzl så här så har han oavsett sin "ålder" nog 2 säsonger till i kroppen på riktig toppnivå i allafall. Till rätt pris tycker jag vi förlänger i så fall, speciellt när han öppet sagt att han vill stanna!
Sputnik: Det vi såg igår kallar vi en Manderville i familjen. När man själ pucken i boxplay och i full sped slutar över isen ensam eller med kedjekompis och kommer till ett avslut. Mycket bra.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Till rätt pris tycker jag vi förlänger i så fall, speciellt när han öppet sagt att han vill stanna!