mikenomad: är det inte perfekt spela in dem nu? Vi har med avund kollat på skellefteå och alla yngre där? Är väl dessutom ett måste för ekonomin tänker jag att vi har 2-3 billiga yngre. Nu har vi två fw och två backar som är 20 så det är perfekt. Låt oss bli en plantskola igen så vi får hemvändare om 10 år också. Vi är tillräckligt bra för att klara det i tre veckor. Men håller med att man nog bör fundera (tyvärr) över didde och wedda på längre sikt.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...