1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614732 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2567397

Sv: Apropå nånting...
Hittar en nyhet i ST om att Timrå IK har ligans dyraste varmkorv.

Hmmmm...

30 bagare för en slang slöa proteiner omsluten av kolhydrater.

SCA arena är det enda stället där jag fan är beredd att pröjsa tio spänn extra på priset om vinsten tillfaller Timrå IK! Jag kan till och med skänka min dyra korv till någon TIK:are på plats som är hungrig och har slut på stålar:)

5:2 dieten kan slänga sig i väggen.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Smokey: Timrå hade å andra sidan riktigt bra pris på årskorten. Där finns det kanske en potential att höja priset.

Sv: Apropå nånting...
Smokey: En långhylsa Norrlands Djup = 8 köttbullar ä bättre!
Lillörda å Bålens dag å snart öppna Bolage!🥳

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.