Tom Topp: Förstår det.. Jag skulle naturligtvis tyckt annorlunda ifall han vista hjärta och kommit "hem" under shl återkomsten 2018.. När han fortfarande inte var lastgammal och fortfarande hadde några bra år kvar.. 36-37 är inte en såndär jättefräch värvning nånstans och ingenting som Timrå IK som klubb skulle vinna på. Man ska naturligtvis ge Erik exakt samma svar som Lodin. Tack men Nej tack..
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
När han fortfarande inte var lastgammal och fortfarande hadde några bra år kvar.. 36-37 är inte en såndär jättefräch värvning nånstans och ingenting som Timrå IK som klubb skulle vinna på.
Man ska naturligtvis ge Erik exakt samma svar som Lodin.
Tack men Nej tack..