mikenomad: Så sant, men så länge ingen annan "hymn" finnes så kommer jag iaf sjunga med. Ska upp och se länsderbyt för första gången på väldigt länge, faktiskt live öht, och då jalar i min brasa ska det sjungas. Sen vet jag att det finns folk som jobbar på nya låtideer och ramsor men det dröjer innan det blir officiellt på någon onlinetjänst.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Sen vet jag att det finns folk som jobbar på nya låtideer och ramsor men det dröjer innan det blir officiellt på någon onlinetjänst.