Vet om att laget i stan inte har ett skit att hämta här, men jag kom bara att tänka på den rena komiken den klubben bjöd på när man för flera säsonger sedan hade satsat på sin alldeles egna variant av mediakub. När man helt enkelt smällde upp fyra st. plattskärmar modell lite större i en fyrkant (såg det iallafall ut som!?) 🤭😆😁🤣
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...