Kerstin_k: Nej jag tycker han ser mer bidragande ut redan nu än inledningen av förra säsongen! Har bara Emil denna arbetsinsats som standard så kan jag leva med att poängen inte kommer varenda match!
Kerstin_k: tycker det är ganska många längre bak i leden som bidrar. Erik Andersson gör inte bort sig i fjärde, tycker han gör det bra. Lundin har lite taskig tajming ibland men han har börjat säsongen klart bättre än ifjol, han ser stark ut. Svensson får vi ut absolut maxnivå av just nu, jäklar vad bra han är.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...