eltifoso: Galet överodds, vilken jävla bjudning! Bidrag på måndag och öltält i morgon så det får bli ett till SMS-lån. Men det är ju ren investering med garanterat omedelbar avkastning
mikenomad: Jag har i min enfald trott att jinx-spel inte skulle behövas denna säsong efter den "oerhört imponerande försäsongen" samt inte minst efter Wikegårds utspel om att vi tar guldet.
Men...Det är bara att inse att Wikegårds profetia i själva verket snarare var en förbannelse i bästa Wennerholm-klass så därför gjordes nu en 3-siffrig inlastning på Modo-vinst imorgon.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer