mikenomad: Vi får hoppas att vi överanalyserar mycket i vår frustration. Man vill ju minnas att vi satt och var kritiska till Ante lite en bit in i förra säsongen och ifrågasatte ifall det verkligen var rätt att han var tränare till sin son Lander etc...
Hoppas vi börjar slött för att växla upp. Det som betryggar lite är ju att vi inte spelat vår bästa hockey än så länge och bara kan bättre(förutom mot Frölunda då).
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Hoppas vi börjar slött för att växla upp. Det som betryggar lite är ju att vi inte spelat vår bästa hockey än så länge och bara kan bättre(förutom mot Frölunda då).