Kulltorp: fast man kan ju inte jämföra tempot i HA och SHL. Ser också att djurgården och björklöven kör som fan men mittzon är ju en enda transportsträcka i HA, i SHL stoppar man upp spelet högre upp i banan.
{297}: Ansolut, håller med. Men samtidigt om du tittar på tredje perioden mot SAIK så vette fan om vi slog mer än två passningar i rad till rätt adress. Nä, jag är fruktansvärt besviken, men matchen DIF mot Löven gör mig glad.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer