1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614992 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2569538

Sv: Apropå nånting...
Kerstin_k: Jo, Örebro och Växjö är två klubbar som värvar juniorspelare från andra lag med ekonomisk morot. Även Skellefteå.
Modo tappade precis tre supertalanger från 07- kullen till Örebro och Skellefteå.
Ofta så utnyttjar de nya klubbarna att spelarna(och föräldrar) har ett litet för stort ego som smickrad av deras locktoner.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Matchen

Lördag 23 september (18.00): Timrå IK?Modo Hockey (SCA Arena).
? Läget i laget
Didrik Strömberg och Anton Wedin är fortsatt skadade. Dennis Värmhed och Emil Melander är sjuka. Sebastian Hartmann kan däremot komma att bli aktuell för spel igen efter sin hälskada i premiären.

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer