{9908}: är det jag som missat nåt eller är det kroat-fylla på dig? Du hyllar kedjan Pääjärvi - Lander - Pettersson men så vitt jag kunde se är det väl fortfarande Hanzl som centrar den kedjan?
OlliJanne: Inte ens gått på det idag, ska regna fram till 13.. Men antingen tror man att jag är så dåligt insatt att jag faktiskt tror Lander spelar med MPS och EP, eller så var det en felskrivning 😉
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...