tre riktigt bra kedjor, har känslan av att dessa kedjor kompleterat varandra riktigt bra.
Gårdagen var som tidigare matcher. Mesta dels dåligt spel från Timrå där vi slänger puck i panik och bjuder modo på chanser. Vi får vara tacksam över att modo är så många nivåer under de lag vi mött innan...
Fortsättning följer i väntan på att handbromsen ska släppas för grabbarna.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...