mikenomad: Jag tror det är dags att Nubben pensionerar västen nu. Medans man ännu minns han som en respekterad sportchef. Risken är rätt överhängande att Nubben ryker innan hans kontrakt går ut om det fortsätter så här i allafall.
Nån kompisroll i Timrå vill jag i all välmening inte ha om han nu skulle få gå från HV, speciellt inte att han och Kapanen skall ha nån delad ledarroll eller samarbete kring sportchefsrollen..
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Nån kompisroll i Timrå vill jag i all välmening inte ha om han nu skulle få gå från HV, speciellt inte att han och Kapanen skall ha nån delad ledarroll eller samarbete kring sportchefsrollen..