{297}: Alltså vart skall man börja. Jag tycker Modo blev rejält avslöjade när de mötte oss, i allafall deras backsida och försvar. Nu är det ju inte "topplagen" de skall slå i det långa loppet men HV utmanade ju inte någonting. Snarare stor varningssignal hur energifattiga de ser ut att vara.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Jag tycker Modo blev rejält avslöjade när de mötte oss, i allafall deras backsida och försvar. Nu är det ju inte "topplagen" de skall slå i det långa loppet men HV utmanade ju inte någonting. Snarare stor varningssignal hur energifattiga de ser ut att vara.