Olli Hahl: Nej i så fall har Kapanen haft ett väldigt bra pokerface. Blir det till SHL aå lär det vara till nån av "storklubbarna". Aldrig att vi som Timråiter skulle få uppleva en tid då toppspelare(som inte är hemvändare) börjar välja Timrå före andra toppklubbar i SHL. 🙃
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Aldrig att vi som Timråiter skulle få uppleva en tid då toppspelare(som inte är hemvändare) börjar välja Timrå före andra toppklubbar i SHL. 🙃