1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614961 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2572218

Sv: Apropå nånting...
Rico01: Det är kul att folk lever på hoppet iallafall. Men troligtvis till 99 procent så kommer inte juolevi spela med Timrå. Men det är klart finns det en procent chans att han gör det så ska man absolut hoppas. Men en sån back i den åldern blir svår att locka till sig, för mycket i den åldern handlar om just pengar tyvärr, det är nu han kan kasha in. Men får hoppas andra grejor betyder något i hans klubbval.. men att det skulle va Timrå som vinner kampen känns högst osannolikt

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Tonymontana: Enda skälet till att man ens hoppas är ju att Kapanen är finsk själv och att det är känt att han varit intresserad tidigare. Men det blir nog ett riktigt fint antiklimax där han går till Leksand eller dylikt.

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer