Öndulat: Man får hoppas att nån av "junior" backarna kliver fram rejält nu även om jag har svårt att se det...
Oavsett vad så ska naturligtvis en back in o det snarast egentligen men det lär ju inte ske.
Kan nog behövas en del mål för att ta en trea ikväll o då måste bara DHL kedjan få igång produktionen annars kan det nog mycket väl bli en torsk mot ett säkerligen hungrigt Oscars.
Men bara hoppas vi utnyttjar Oscars svaga försvar nu! En trea måste in bara!💪👍🏒
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Oavsett vad så ska naturligtvis en back in o det snarast egentligen men det lär ju inte ske.
Kan nog behövas en del mål för att ta en trea ikväll o då måste bara DHL kedjan få igång produktionen annars kan det nog mycket väl bli en torsk mot ett säkerligen hungrigt Oscars.
Men bara hoppas vi utnyttjar Oscars svaga försvar nu! En trea måste in bara!💪👍🏒