Andersson: Ser matchen i efterhand pga jobb. Men dra mig på en skrovlig yta vad usla oink är. Tycker inte alls vi är bra idag, men jisses vilket sopgäng vi möter. Hahahah, de är ju sämre än Sämst
Med det sagt, vi behöver lyfta oss mot Växjö. För detta var slakt mot ett uselt hemmalag
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Men dra mig på en skrovlig yta vad usla oink är.
Tycker inte alls vi är bra idag, men jisses vilket sopgäng vi möter.
Hahahah, de är ju sämre än Sämst
Med det sagt, vi behöver lyfta oss mot Växjö. För detta var slakt mot ett uselt hemmalag