1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615024 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2573202

Sv: Apropå nånting...
Sputnik: Håller med. Sen är det bättre anser jag att få in en spelare tidigare så man får längre tid på sig att spela in sig i laget och lära känna grabbarna. Men vi får se. Det beror nog mycket på lönen han begär och om Kapanen mfl tycker att det är värt det.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Zäta75: Precis, det är ju en vågskål att slänga bort alla kulor man har, med förmodade sponsorpengar inräknat,med tanke på att det kan uppkomma skador på forwardssidan med. Då kanske man sitter där med att ha lagt allt krut på en back istället.

Det som kan tala för att Joulevi kanske kan komma till Timrå till "underpris" är väl om att det lockar med tryggheten kring Kapanen "och hela den biten" 🤪

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...