Hallå vänner! Minns ni när Elias Pettersson började sin karriär i Ånge IK och fick sitt riktiga lyft i Växjö Lakers trupp. En historisk säsong. Även hans bror har Ånge Ik och Växjö Lakers att tacka för sina största framgångar. Nu harvar han på i Timrå och är alltid intressant att återse gamla växjöspelare som börjat varva ner. När strålkastarna slocknar är det guldsäsongerna i Växjö som alla minns. Är ni i Vida arena rekommenderar jag er att köpa en guld tshirt med Emil. Ett minne av hans största framgång, självklart med Växjö Lakers. Ha det!
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...