Den här segern betyder nog mer än bara några poäng tror jag. Nu har killarna kvitto på att dom kan vinna även mot svenska mästarna. I kommande matcher kan vi nog se ett helt nytt lugn och självförtroende från Timrå.
5/6 poäng inkasserade i Småland. Vem fan hade trott de? Inte jag iaf, jag hade förhoppningar att vi inte åker hem poänglös och att "vändningen" kommer sedan på hemmaplan.
Nu blir det hjärtmassage resten av kvällen. Satan så gött det är med hockey!
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
5/6 poäng inkasserade i Småland. Vem fan hade trott de? Inte jag iaf, jag hade förhoppningar att vi inte åker hem poänglös och att "vändningen" kommer sedan på hemmaplan.
Nu blir det hjärtmassage resten av kvällen. Satan så gött det är med hockey!