Herminator: Kan unna er en pokal. Ni har kämpat länge. SHL är jobbigt börjar jag märka. MIF var rejält tunga att möta. Ni var bra också, så jag tror att det är nyttigt för psyket att inte bry sig så mycket.
Costanza: det är krig i varje match! Det finns inget Tingsryd hemma i den här serien! Ni har gjort det bra hittills, inte för att jag gillar er, men det finns mycket värre lag än er!
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...