Sputnik: kan tyvärr inte säga något om det där , det vet du nog mer om än vad jag gör iaf. har inte sett allt för många matcher ifrån Timrå än, men utifrån den matchen jag såg idag så tycker jag att att EP kommer tillföra mer just nu för första kedjan iaf.
För mycket " lirare " om man säger så, och finns bara en som vill skjuta mer eller mindre, därför tror jag att EP kan fylla ut den rollen bättre
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
För mycket " lirare " om man säger så, och finns bara en som vill skjuta mer eller mindre, därför tror jag att EP kan fylla ut den rollen bättre