mikenomad: Haha, vet inte ens om man kan ta det som ett skämt när Media redan lagt upp svart på vitt till Ante att förstakedjan inte håller, men han är ju väldigt bestämd på sin sak.
Har Ante bestämt sig så har han. Det var ju en lång följetång både med Zajac-LaLeggia och EP-Dalle förra säsongen innan det hände förändringar båda de gångerna. Nästan så han blir ännu mer triggad när media försöker säga nått till honom och vill visa att han har rätt eller nått. 😅
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Har Ante bestämt sig så har han. Det var ju en lång följetång både med Zajac-LaLeggia och EP-Dalle förra säsongen innan det hände förändringar båda de gångerna.
Nästan så han blir ännu mer triggad när media försöker säga nått till honom och vill visa att han har rätt eller nått. 😅