1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615009 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2575965

Sv: Apropå nånting...
Sputnik: Tvek på den, listan jag såg inkluderade all personal inte bara spelartruppen

Den var ni nästbilligast på, men inte sitter ni med någon stor organisation utöver truppen? Ni är väl rätt slimmad där om man jämför med andra lag?

Skulle vara kul att se en lista med enbart spelarnas kostnad , inte tränare och medical och annat runt omkring

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
eltifoso: Det skall nog finnas nån sån "lönlista" från Afonbladet/Expressen har jag för mig. Men kommer inte ihåg ifall lönerna gällde förra eller säsongen innan dess.

Sv: Apropå nånting...
eltifoso: Förutom våra toppforwards så är truppen rätt billig skulle jag tro. Vår backsida är nog bland den "billigaste" i SHL i allafall.

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer