Rico01: Det går ju inte att frånkomma att Wedda är ett väldigt kostsamt kontrakt, sett till vad vi fått ut än så länge. Det hade varit en ruskigt fin back för dom pengarna.
Förhoppningsvis kommer han in och är hel och totaldominant snart istället. Så slipper man sitta och fundera.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Det hade varit en ruskigt fin back för dom pengarna.
Förhoppningsvis kommer han in och är hel och totaldominant snart istället. Så slipper man sitta och fundera.