Cobbel: seriös fråga. Var donerar man till Timrå? Har dom något konto/swish där man kan bidra? Eller kan man köpa biljetter till matcher so. Klubben delar ut till typ skolor dagis familjer i behov? Jag bor inte i Medelpad och kan inte själv gå på matcherna, men kulle kunna tänka mig att stå för en biljett nu och då. (edit: Kan ju köpa biljett, men vill inte att solen ka vara tom.)
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer