"– Vi kollar hur det går och om det kan bli något för hela säsongen. Men det är en rent ekonomisk fråga. För det behöver vi mer tid för att kolla var vi ligger med budget och så. Det här går in i budgeten, men det är en helt annan sak om vi pratar sju månader till. Det kostar mycket pengar och det är inte pengar som vi har just nu, säger Kapanen."
Tydligen var Dahlén också viktig för värvningen. Han och Juolevi ska ha pratat.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Tydligen var Dahlén också viktig för värvningen. Han och Juolevi ska ha pratat.